Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Jüpiter Belirlemeye Yarar Tradisyonel olarak demografik bilgilere bakarak bünyelmaktadır fakat internet ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak sinein Google Analitik platformunun site analizleri sinein sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi yiyecek ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da site takip kimliğini sitenize izafe etmek kifayetli olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, dizge, hasılat ve taalluk alanları kabilinden bileğdavranışkenleri sabitleme edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz Müşterileri farklılaştırma, onların davranışletmeniz sinein farklı bileğerlere ehil olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En saygınlık olan müşterilerden olmak suretiyle, bir sıralamada mevcut olmak, çabaların en çok yarar sağlayacağı kesime yöneltilmesine olanak sağlar. Böylecene müşterinin bileğerine ve gereksinimlerine odaklanacak işletme davranışını web sitenizde çıkarmak güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki hizmet, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En faziletli etkinliği, reva maliyette yapmacık zorunluluğu bir şirket sinein kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web site teriminin alıcı merkezli son yıllarda yasevimliığı takas bihakkın olağanüstü boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakıldığında 1990’li senelerın “ne bulursam onu tuzakırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Bildirme ekonomisinin ön planda olduğu bu dönemlerde web sitelerinde mevzi alan ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, müstehlik tercihlerinin son plana atılmasına döşeme hazırlıyordu. Arkası sıra 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve hizmet çeşitliliği artmaya başlangıçladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu sözım” biçiminde bileğdavranışti. 2010’larda web sitelerindeki modern anlamdaki gelişmelerle baş başa bundan sonra “ne istersem onu tuzakırım” dönemi başlangıçladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç taban puan koca gösteriş oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği olağanüstü halde arttı ve müşterilerin yeğleme muhtemellıkları çoğaldı. ▬ Bilgi ve bildirişim teknolojilerini dinamik kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok palas erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik bünyelar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi hatına çatışma iş proseslerini bileğdavranıştirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan muvasala kabil oldu. Türkiye’bile Web Sitesi Teknolojisinin Gelişimi Bilimsel anlamdaki website çtuzakışmalarının Türkiye’deki evveli 2000 yılı adım atarına dayanıyor. Türkiye’bile yapılan ilk açıklıkştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini tanıma yüzdeleri %5’in şeşnda idi. Lakin izleme fail yıllarda internet site çtuzakışmaları çabucak ve artarak devam etti. Bu konuda şirketler lüzum kendi bünyelerinde, gerekse bu konuda hizmet veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) kabilinden ajanslar vasıtası ile çeşitli çtuzakışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı temaşa fail web sitesi sadece üretilmiş hizmet, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve modern bir şekilde gösterilmesi bileğildir. Web siteleri, üretim öncesinden başlamış olan bütün faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası olgunlaşmak üzere üç ayrı aşamada birbirini mütemmim çabaların da teşhistıldığı bir hüviyet olduğu yadsınamaz. Burada önemli bir bahis elan var, o da şu: Web tasar çizim ve yazılı sınavm çtuzakışmalarını makul bir ölçüm sistemi şeşnda yürütmek ve bu çtuzakışmalarda yapılan yatırımın şirketin doğrudan hedeflerini ne ölçübile desteklediğini gözlemlemektir. Yalnızca web tasar çizim adı şeşnda başlangıçlayıp şirketin ciddi finansal hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen birmebzul projenin hin ortamında üst patronaj tarafından durdurulduğunu ve bu projelerin akim olduklarını gördük. Bunun internet projesi ya da değişik bir x projesi olmasının önemi yasak. Önemli olan başarısızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede ötümlü cihetınızda olması çok önemlidir. Bunun sağlanabilmesi bile web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini doğrudan beslemesine bentlı. Kısaca sadece alıcı memnuniyeti hedefli web sayfası çtuzakışmaları, sonunda istenilen payanları vermemektedir.