thespacetree.com: Dijital Pazarlama

Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, tüm kanallarda pazarlama üzere terimlerden hangisini tercih ederseniz edin, müşteriniz yahut potansiyel müşterinizle tüm dijital kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Mevrut kutusundan sosyal ağlara ve dizarkaü bilgisayarlar, tabletler, akıllı telefonlar genelinde günümüzün tüketicileri sorunsuzca aksiyon ederken sizden bile aynı yerlerde olmanızı, sorunsuz ve bütünleşmiş bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Muvaffakiyetlı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı tamamlanmak derunin en yaygın kullanılan dijital pazarlama yayınlarının detaylı izahatını zirda bulabilirsiniz: Elektronik posta ile pazarlama Elektronik posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları tarafından kullanılan, en müzelik ve en çok bilinen dijital pazarlama formlarından biridir. Elektronik posta ile pazarlama sayesinde çeşitli müşteri yolculuğu ilişki noktalarında müşteri verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak derunin sınıflandırır ve en sonunda onları e-posta liste(leri)nize ekleme izni aldatmaırsınız. Elektronik posta içinde ne olduğu; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz ile alakalı haberler, kişiye özel teklifler, müşteri esasarı hikayeleri, örnek vaka incelemelerine bağlanaklar ve yöntem özetler ya da iş özetleri hakkında vukuf derunerebilir. E-postalarınızın elden silinmek yerine açılmasını ve okunmasını getirmek derunin şayan bahşetmek nazik ögönen taşır. Kişiye özel derunerik ve alaka çekici teklifler katılımı tezyit etmek konusunda çok çalışmae yarar. Elektronik posta ile pazarlama hem zanaat hem bile bilimdir. E-postalarınız ve dijital varlıklarınız alımlı ve alaka çekici olmalıdır. Bununla müşterek çok adetda e-posta göndermekle yeterince göndermemek beyninde bir denge kurmak zorundasınız. Video pazarlama Video en sinerjilü dijital pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya bayılıyor. Sefa ve araştırı derunin videoteyp izliyor ve paylaşıyorlar. Doğrusu, YouTube raporlarında ayda dü bilyonı aşkın izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B müşteriları hem bile B2C tüketicileri satın gelgel kararlarını videoteyp sayesinde veriyor. Video pazarlama bellik farkındalığı oluşturur, dijital trafiği ve devirtürme oranlarını pozitifrır. Blog hapishaneğine gömülü videolar, B2B ve B2C derunerik pazarlama stratejilerinin yıllardır bucak taşı konumunda. Video pay etmek, hapishaneğinizi daha bir araba insanoğlunun görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube üzere üçüncü yöre sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve sosyal iletişim araçları yayınlarınızda tanılamatmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşhamur teşvik edin. Videolarınız endamsız ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini hızla kaybediyor. Bu nedenle harika içinde ne olduğu alaka çekici şekilde bahşetmek çok önemli. Içtimai medyada pazarlama Içtimai iletişim araçları, belli bir uğur kesime ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla aracısız ilgilantı kurmanın harika bir yoludur. Ne sosyal iletişim araçları platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize sadıkdır. Facebook hala dünyanın en mefret sosyal iletişim araçları platformudur. Twitter B2B müşteriları beyninde hala pop. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri beyninde olağanüstü popülerdir. LinkedIn ise satın alıntı döngüsünün er aşamalarında B2B müşteriları ile ilgilantı kurmak derunin harika bir taraf. Her sosyal iletişim araçları platformu farklı derunerik türlerine iye olsa da tümü epey videoteyp/suret odaklıdır. Bu nedenle derunerik oluştururken bunları sosyal iletişim araçları üzerinden kesinlikle ulaştırmak istediğinizi her vakit çekmece önünde bulundurun ve buna bakılırsa yapılanma binan. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği derunin, pazarlamacılar var olan her platformdan en çok şekilde müstefit olmak derunin dijital pazarlama taktiklerini ötümlü uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Ilkgüz 2016’dan önce mevcut bileğildi. Zaman ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten daha bir araba deli dolu kullanıcıya iye. Endamsız mesajlar (SMS ve MMS) Elektronik posta ile pazarlama faaliyetlerinin birlikte endamsız mesaj, müşterilere ulaşmanın en aracısız yoludur. Fakat sosyal medyada olduğu üzere mesajlar endamsız ve öz olursa güçlü hale hasılat. Pazarlama ekipleri, sırf metin derunaziz endamsız mesaj hizmetlerinden (SMS) yahut videoteyp ve gif derunerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama mesajınızı sunarken, farklı potansiyel müşteri ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize imkân tanılamar. İçeriğiniz ne derece kişiye özel hale gelirse o derece alaka çekici olabilir, insanoğluı cezbeder ve dikkatlerini vermelerini katkısızlar. Ancak, hapishaneğiniz uğur kitlenizin fakatç ve alaka düzlükı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve devirtürme derunin şayan sunmalıdır. Elektronik posta metinleri, giriş sayfaları, vukuf görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, metin mesajları, reklamlar, salık bültenleri, basın bültenleri, makaleler, bloglar ve dijital sefer kartları üzere derunerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), ancak tüm deruneriklerinizde tutarlı bir titrem ve mesaj olmalıdır. SEO ve PPC (yahut SEM) İyi bir kontrol motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi hapishaneğini (ulama sayfaları, bloglar vb.) optimize paha. Böylece, kontrol sonuçlarında daha faik sıralarda ve daha pıtrak görülür, hapishaneğinize gidiş geliş artışı katkısızlanır. İyi SEO özları, anahtar sözcük ve sayfa optimizasyonuna sadıkdır. Web hapishaneğinizde çok çatlakştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve daha bir araba sözcükten oluşan ifadeler) istimal etmek SEO’nuzu daha çok hale getirir, gidiş geliş ve devirtürme konusunda daha faik özlar katkısızlar. Faziletli itibarlı üçüncü yöre sayfalardan uzvi bağlanaklar koparmak da sayfa sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri hapishaneğinize yönlendirmenin bir başka yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda belli bir bağlanakya gelen her tıklama derunin ödeme binalır. Arama motorları ve çoğu sosyal iletişim araçları sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin derunerik akışlarında fonlenir. Arama motoru pazarlama (SEM), mefret etki yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Belirli anahtar sözcükleri arayan ziyaretçilere avantajlı bir sayfa konumunda pazarlama mesajları (metin) ve ilgilantı göstermesi derunin kontrol motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasavvurı ve pazarlama Web siteniz, ekseri potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla muhabere kurduğu ilk ilişki noktalarıdır. Harika bir web tasavvurı, tüm dijital varlıkları tutarlı bellik çaldatmaışmasıyla tanılamatabilir. Ayrıca web sitenizi kontrol motorlarıyla daha uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve devirtürme büyüklükını (daha bir araba tıklama, kaydolma, vb.) pozitifrmalıdır.

https://www.thespacetree.com/

https://www.thespacetree.com/ozellikler

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir