Reklam layihamları, hasetmüzde, tüketicilerin etkilenmesi muhtevain, dayanıklı çok bileğustalıkkeni kullanmaktadır. Kararsız derken; mizah, ünlü kişilerin kullanılması, şaşırtıcı vakalar, düğün, mualla dirim standartları, rahatlık, dirlik, müterakki teknoloji ve buna benzerleri kastedilmektedir. Tekmil bunlar, tüketiciyi, markaların üretmiş evetğu, yeni veya zati pazarlarda satılan ürün ve hizmetleri satın almaya ikna etmeye yöneliktir. Yapılan reklamın amacı, yalnızca satın alma davranışını göstermelerini peylemek olmayabilmektedir. Birbirinden farklı yalnızçlara yönelik yalnız nihai amaç, her zaman daha lüks satış olmakla müşterek, ekseriya, reklamın yalnızçları; tüketicinin zihnine markaları ve onların özelliklerini yerleştirmek, tüketicilerin markayı benimsemelerini, beğenmelerini, markanın sair markalara yeğleme edilmesini peylemek olabilmektedir. Bunlarla müşterek, firmaların içtimai uhde adına veya kendileriyle alakalı çısoy herhangi bir düşünceyi korumak veya reddetmek adına mimarilabilmektedir. Tekmil bunların tasavvurı mimarilırken, en lüks önem nâkil süje, inandırıcı bir şekilde ustalıklenmesidir. Bazısı reklamlar, inandırıcı olmaktan uzaktır. Bazısı konusundan dolayı, bazı ustalıklenme biçiminden dolayı, bazı bile seçilen tasavvur tarafından dolayı, insanları ikna etmekten ırak olmaktadır. İşlenme biçiminden dolayı inandırıcı olamayan reklamlarda dava, bazı zaman kullanılan oyuncuların toplum içerisinde malik evetğu konumla alakalı olabilirken bazı zaman kontralıklı diyaloglarda kurulan cümlelerin, oyuncuların mimik, davranış, hal ve hareketlerinin bundan ırak olmasıyla alakalı olabilmektedir. Karşıtlıklı diyaloglarla örülen layihamların ikna etmekten ırak olmasının bir sair sebebi bile, tüketicilerle ilgilidir. İnsanın doğbeyı gereği, söylenenlerden çok gördüklerine daha çok inanmaktadır. Bu yüzden bu tip reklam türleri, sair türlere bakılırsa daha azca ikna edicidir. Tayflerden oluşan, ürün veya hizmetin özelliklerini göstererek anlatan, çok azca cümle veya ifadelerin arz aldığı reklam türleri daha çok inandırıcı olmaktadır. Vesair türlerde ise, tüketicilere iletilmesi müstelzim mesajlar, oyuncuların veya kullanılan herhangi bir hasiyet unsurunun gölgesi altında kalmasındandır. Vesair bir ifadeyle, daha sinerjilü bir hasiyet yaratabilmek muhtevain, reklamlarda kullanılan mizah, ahenkli haller, mualla dirim standartları, tüketicilere iletilen mesajların önüne geçmesindendir. Hakeza durumlarda insanlar, hasiyet unsuruna yoğunlaşmaktadır. Tüketicilerin en çok etkilendikleri, inandıkları, söze gerek bırakmadan akseptans ettikleri reklam türleri, ürün veya hizmetin anlatıldığı, manzaralerin evetğu, ışıkğrafların kullanıldığı, üretim biçiminin gösterildiği tasavvur biçimleridir. Tüketiciler bu tip layihamları izlerken hem etkilenmekte hem bile gördükleri şeylere inanmaktadır. Mafevkda lafızünü ettiğimiz hasiyet unsurları aslında mevsuk seçilmektedir. Ancak burada dava, onların kullanılma biçimi olmakla müşterek, seçilenler ile markanın uyumlu olmasıdır. Yani seçilen hasiyet unsurunun markaya benzeyen, onunla ilişkilendirilebilen, onu çağrıştıran özelliklere malik olması gerekmektedir. Amma genel olarak reklamlar inandırıcı olmak zorundadır. Bunun yanında sükselı bir reklam kurmanın anne şart şurtı amaç kitleye hitap kılmak, bu amaç kitle ile empati kurarak kampanya tekvin etmek cesim pay sahibidir. Böylelikle amaç kitle(ler) markayı ve ürünü daha çok benimser ve ortaya bir kullanıcı sadakati çıkar (customer loyalty).